Gyártók

Mindent a kerek feszes popsiért 5 szuper hatékony gyakorlattal!

Kategória: Edzés Kelt: Komment: 0 Megnézve: 320

 

5 szuper gyakorlat a feszes, kerek popsiért :

A világ legszebb popsijaért ezekkel az edzés tippekkel és gyakorlatokkal talán ti is megközelíthetitek a tökéletesen kerek, feszes feneket. Határozd el magad, tegyél az irigylésre méltó alakért, és csináld meg már ma ezt az 5 szuper hatékony gyakorlatot! 

  1.      Helyezkedj el négykézláb, a kezeid legyenek vállszélességben. Feszítsd vissza a lábfejed, hajlítsd be a lábadat derékszögbe, és felfele néző talpakkal told a lábad a mennyezet felé. Húzd vissza kiinduló helyzetbe, és ismételd meg lábanként 15-ször. Ha már haladó vagy az erősítésben, nyugodtan vegyél fel lábsúlyt is, garantált az izomláz!

 

  1.      Helyezkedj el négykézláb, a kezeid legyenek vállszélességben. Feszítsd vissza a lábfejed, hajlítsd be a lábadat derékszögbe. Emeld ki oldalra a lábadat, csípő magasságba, figyelj, hogy a térded ne menjen előre. Ezt a mozdulatot ismételd meg lábanként 15-ször.

 

  1.       Fogj egy széket, lehetőleg minél magasabbat, vagy állíts fel egy step padot, ha van, és állj vele szembe. Fogd meg minkét kezeddel a széket/padot és dőlj egy kicsit előre. Feszítsd vissza a lábfejed, egyenesítsd ki a térded, és emeld hátra a feszesen tartott lábadat. Minél magasabbra tudod, annál jobb, de figyelj, hogy ne lendületből, izomból csináld a gyakorlatot. Engedd vissza kiinduló helyzetbe, és ismételd meg lábanként 10-szer.

 

  1.       Állj vállszélesnél egy kicsit nagyobb terpeszbe, kifelé néző lábfejjel. A karod tartsd végig egyenesen magad előtt, ha gondolod, akár egy kis kézi súlyzót is tarthatsz közben. Végezz guggolásokat úgy, hogy a térded ne menjen a lábfejed elé, a hátad pedig egyenes maradjon. Guggolj olyan mélyre, amennyire csak tudsz, viszont mikor felemelkedsz se nyújts ki teljesen soha a térdedet. Ismételd meg 15-ször a gyakorlatot, három körben.

 

  1.       Az előző gyakorlathoz hasonló pozíciót vegyél fel, a kezedet tartsd kicsit alacsonyabban, de szintén egyenesen magad előtt. Végezz guggolást, majd felegyenesedve emeld ki oldalra a lábad. Figyelj, hogy a lábad vissza legyen feszítve, ne lendületből húzd fel, tartsd egyenesen végig a lábad. Lábanként 10-szer ismételd meg a gyakorlatot, három körben.

Hozzászólás